بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شهر قدس 


 

 

 

 این موضوع که همه ما انسان ها ، امروزه و در گذشته و حتی دوره‌های پیشین، سعی بر داشتن ظاهری زیبا و قابل قبول  که به همان نسبت درصد بالایی از رضایت فردی از خود را در جامعه داشته باشیم، داشته و داریم، امری کاملا طبیعی و قابل قبول است .

 این احساس رضایت برای انسان ها در هر دوره ای با توجه به تمدن و فرهنگ آن جوامع کاملا متفاوت و قابل تغییر بوده است، امروزه با پیشرفت جوامع و روش های به روز و در عین حال کاملا علمی و تایید شده توسط متخصصان این حوزه، روش شناخته شده و محبوب در بین جوامع برای از بین بردن موهای زائد، با صرف کمترین هزینه در عین حال بهترین کیفیت و نتیجه گیری،  لیزر موهای زائد، پیشنهادی منطقی  در عین حال موثر و در خور توجه است. لیزر موهای زائد، به عنوان روشی تضمینی درصورت آگاهی از شرایط و روش های استفاده از لیزر موهای زائد بر اساس نوع پوست و موی متناسب هر فرد می باشد؛ کلینیک تخصصی مروالید واقع درشهر قدس، با بهره مندی از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۰ و مجرب ترین کادر اپراتور و درمانی سعی در ارائه بهترین خدمات ممکن وکسب بالاترین درصد رضایت مشتری همراه با رعایت تمام اصول مشتری مداری می باشد . این مرکز تخصصی لیزر با برخورداری از به روز ترین و با کیفیت ترین  امکانات در حوزه زیبایی  و سلامتی، با استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زاِئد که در کمترین زمان ممکن، بالاترین جواب دهی را با صرف هزینه ووقت کمتر پیشنهادی به صرفه تر از همیشه را برای شما به ارمغان

 میآورد.

 

 

لیزرموهای زائد برای چه نوع پوست و مویی، مناسب تر است؟!

احتمالا شما هم دیده باشید که در اطرافیان خود، بعضی افراد حتی با چند جلسه اولیه درمان لیزر، جوابدهی بالاتری نسبت به دیگران گرفته باشند و لیزر موهای زائد باعث توقف دائمی رویش مو،حتی در بخش های خاصی از نقاط بدن خود شده باشند که این کاملا طبیعی واثبات شده است ؛ زیرا روش لیزر برای درمان این نوع مو کاملا متناسب تر عمل کرده است .

لیزر موهای زائد برای طیف روشن تر پوست و موهایی با ضخامت بالا بسیار مناسب تر از طیف پوست تیره تر تا موهای کرکی عمل می کند و تحت تاثیر نوع دستگاه لیزرو کیفیت آن،

جواب دهی موثرتری در مدت زمانی کمتر را برای بانوان به ارمغان می آورد .

 

 


 

 

 

 

لیزر موهای زائد روشی مطمئن یا غیر مطمئن ؟

 

این موضوع که لیزر موهای زائد روشی کم عارضه و از لحاظ  علمی اثبات شده است کاملا  مشخص و روشن است.

اما میخواهیم بدانیم که از ابین تمام روش های از بین بردن موهای زائد، بر اساس مزایا و معایب روش های موجود،  لیزر چه رتبه ای را به خود اختصاص می دهد؟!

با بررسی مزایا و معایب روش های در دست می توان به پاسخی کاملا گویا در مورد این سوال رسید .

 

از مزایای لیزر می توان به از بین بردن عمیق موهای زائد و عدم رشد مجدد اشاره کرد این روش کاملا موها را سوزانده و باعث عدم رشد آن ها در دراز مدت میشود.

شاید یکی از مایبی که برای استفاد از دستگاه لیزر مطرح باشد این مووضوع است که احتمال سوختگی و آسیب در نواحی پوست البته در صورت عدم رعایت نکات مورد توجه وجود دارد که بسته به نوع طیف دستگاه لیزر و استفاده از روش های خنک کننده  که در دستگاه لیزر استفاده می شود می توان میزان درصد آسیب دیدگی به پوست را کاهش و یا حتی از بین برد...

  امزوزه تیغ نیز یک روش برای جایگزینی لیزر به کار میرود که کاملا استفاده از آن نفی  میشود.

استفاده از تیغ هرگز برای خانم ها توصیه نمی شود زیرا ضخامت موها را چند برابر کرده و باعث نازک شدن پوست صورت می شود .

روش های همچون وکس و بندانداختن و ...به دلیل اینکه جریان خون رسانی را در اندام ها تسریع می کنند باعث رشد موهای زائد بیشتر نیز خواهد شد و از بین بردن دائمی موهای زائد یک مزیت کاملا اثبات شده برای لیزر موهای زائد به شمار می آید.

 

 

در حال حاضر لیزر موهای زائد  به روزترین و شناخته تر شده ترین روش در عصر حاضر  محسوب  شده است و با توجه به مزیت های بی شماری که به خود اختصاص داده است طرفداران زیادی را در ایران و سراسر دنیا به خود اختصاص داده است .  


بعد از لیزر صورت ، لیزر بیکینی یا لیزر دائمی کل بدن چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟ 

1-بعد از لیزر صورت می توان از کرم ضد افتاب در مقابل نور خورشید برای محافظت نواحی پوست صورت استفاده کرد...

2-از برخورد نور مستقیم خورشید به پوست تحت درمان خودداری کنید...

 

3-مخصوصا افراد با پوست تیره از کرم های مرطوب کننده و ضد افتاب برای پوست خود استفاده داشته باشند.    

4-از تخت برنزه کننده، لامپ خورشیدی یا هر وسیله برنزه کننده داخلی دیگری استفاده نکنید.

دستورالعمل های مراقبت های بعد از متخصص پوست را دنبال کنید.

5-بعد از درمان در پوست های تیره تر ممکن است مقداری قرمزی و تورم خواهید دید. این اغلب شبیه آفتاب سوختگی خفیف به نظر می رسد. استفاده از کمپرس خنک می تواند به کاهش ناراحتی شما کمک کند. 

 



لیزر موهای زائد بیکینی چگونه کار می کند؟
لیزر موهای زائد بیکینی از انرژی نور برای آسیب دائمی یا تخریب فولیکول های مو استفاده می کند. این فرآیند فتوترمولیز نامیده می شود. این درمان ریشه های زیر سطح پوست را با استفاده از لیزر درجه پزشکی هدف قرار می دهد تا از رشد مجدد جلوگیری کند.

 

 

 

لیزر موهای زائد بیکینی چقدر موثر است؟
فولیکول مو باید در یک زمان مشخص در طول چرخه رشد خود هدف قرار گیرد تا از بازگشت مو جلوگیری شود. از آنجایی که موها می توانند در هر زمان در بخش های مختلف چرخه رشد مو باشند، برای مشاهده نتایج طولانی مدت به چندین جلسه درمانی نیاز خواهید داشت. ما معمولاً 6-8 قرار ملاقات با فاصله 4-6 هفته را توصیه می کنیم.

  تغییرات هورمونی می تواند باعث ایجاد فولیکول های جدید شود، به این معنی که مو در آن ناحیه رشد می کند. لیزر موهای زائد یکی از موثرترین و بادوام ترین راه حل ها برای رفع موهای زائد است زیرا فولیکول های فردی را هدف قرار می دهد .

 

 

 


 

 

 

اکنون اقدام کنید ...

کافیست که با توجه به مواردی که در این مقاله به آن اشاره کردیم انتخابی مطمئن تر از همیشه را برای زندگی بهتر و رضایتی بیشتر برای خود به ارمغان بیاوریم ...

 

کلینیک مروالید واقع در شهر قدس ، با بهره گیری از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2020 آمریکا ، و پاسخ دهی به سوالات مرتبط در این زمینه همرا با متخصصین با تجربه و کادر درمانی بالینی اپراتور این حوزه ، آماده پاسخ گویی و ارائه  با کیفیت ترین مشاوره های ممکن در این زمینه می باشد ‌....