جوانسازی پوست و تناسب اندام با یخ یکی از روشهایی است که از سالهای دور توسط ملکه ها و زنان زیبا مورد استفاده قرار می گرفته است و تاثیر فوقالعاده و باورنکردنی را داشته و دارد.
تاثیر عجیب یخ بر تناسب اندام و جوانسازی پوست
جوانسازی پوست و تناسب اندام با یخ یکی از روشهایی است که از سالهای دور توسط ملکه ها و زنان زیبا مورد استفاده قرار می گرفته است و تاثیر فوقالعاده و باورنکردنی را به جای می گذاشته است.
جوان سازی پوست و تناسب اندام با استفاده از چند تکه یخ! شاید به نظر عجیب باشد اما جالب است بدانید که ملکه روسیه اکاترینا ، هر روز صبح برای حفظ زیبایی و تازه کردن چهره خود  روی صورت، گردن و پوستش را با کمک قطعه ای یخ مالش میداده و زیبایی و جوانی خود را اینگونه حفظ می کرده است.

زیبایی و جوانی با یخ:

منافذ باز پوست وبه حد اقل رساندن آنها با یخ ممکن است وهمچنین کنترل میزان چربی در پوست وجلوگیری از پیری زود رس پوست وجلو گیری از بروز چین چروک با استفاده از یخ حاصل می شود.
ماساژ چند قطعه یخ بر روی صورت، به مدت حداقل دوبار در هفته با عث درخشش طبیعی پوست می شود.
اگر به تازگی چند چروک مزاحم بر روی پوست شما نمایان شده است تکه ای از یخ را در یک پارچه ی نرم بپیچید و آن را بر روی صورت خود بگذارید.
اگر کمی آب خیار و آب گل سرخ را با هم مخلوط کنید و در قالب یخ بریزید تا منجمد شده و شبیه یخ شود،و از آن به عنوان ماسک جامدی بر روی صورت خود استفاده کنید پوست شما جوان و زیبا خواهد شد. این ماسک به کاهش چین و چروک صورتتان کمک می کند و پوست صورت را روشن می کند.


جوانسازی پوست با یخ

ماساژ یخ بر روی قسمت هایی از صورت که دچار آکنه هستند، باعث کاهش آن ها می شود. اگر به طور مداوم، روزانه یک تا دو دقیقه یخ ها را بر روی جوش ها بمالید، شاهد تاثیر بی نظیر آن در رفع آکنه ها خواهید بود.
بعد از استفاده از یخ جازه دهید صورت به طور طبیعی خشک شود بدین ترتیب شما بیشترین منافع را از یخ خواهید برد.

لاغری و تناسب اندام با یخ
یخ چربی های بدن را تحریک می کند که با جنب و جوش روبرو شوند و حرکت کنند و به صورت آب از بدن دفع شوند.
محققان در آخرین مطالعات خود دریافته اند که یخ و نوشیدنی های یخ  باعث کاهش شدید اشتها و همچنین جلوگیری از ریزه خواری می شود و با تعدیل درجه حرارت بدن چربی سوزی را در بدن با روند بیشتر و سریعتری آغاز می کند.