کلینیک مروارید شهر قدس غرب تهران

 

داشتن صورتی جذاب و قرینه موزون، در اصل به ژنتیک افراد برمی گردد اما اگر بنا به دلایل ژنتیکی از این زیبایی مقدار کم‌تری بهره مند شده باشید، هیچ جای نگرانی وجود ندارد، چون در حال حاضر پیشرفت علم به صورتی بوده است که بتوانید چهره دلخواه خود را مجسم و با استفاده از تزریق ژل زیر چشم و ژل تزریق لب یا تزریق ژل خط خنده  و ژل گونه و با بهره گیری از تخصص متخصصان مجرب این حوزه، به آن نوع از زیبایی  صورت مورد نیاز خود با استفاده از شیوه های فرم دهی موجود، دست بیابید و از زندگی و زیبایی‌های آن، بیشتر از همیشه  استفاده کنیم.

 

 

 

 

 

تزریق ژل زیر چشم درچه سنی متناسب تر است؟

تا به حال شده است که در اواسط بعد از ظهر در آینه نگاهی به خود بیندازید و تعجب کنید که چرا به نظر می رسد نزدیک چندین و چند سال است که نخوابیده اید؟

شاید شما هم با خود بگویید، با توجه به این حجم پیشرفت ابزارهای آرایشی و زیبایی و کرم های دور چشم نظیرکانسیلر و  استفاده از روش های سنتی نظیر قهوه و ... چرا هنوز هم افرادی هستند که از روش های تزریق ژل زیر چشم برای رفع کبودی، تیرگی و گود افتادگی زیر چشم و چین و چروک های مربوط به آن استفاده می کنند؟ ما در این‌جا هستیم تا با استفاده از تجربیات تاثیر گذار یکی از افرادی که از خدمات زیبایی بهره مند شده است، پاسخی گویا برای این سوال در نظر داشته باشیم.

سلام من تینا هستم و 30 سال سن دارم ...

من به شخصه از آن دست افرادی بوده ام که روش های زیادی را برای فرار از تزریق ژل زیر چشم انتخاب می کردم،تا اینکه  25 ساله شدم. در پنج سال گذشته، مهم نبود که بدون زنگ بیدار شده باشم یا صبح ها خیلی کم تر از همیشه، چرت بزنم، گودی های تیره رنگی در صورت خود داشتم که زیر چشمانم خانه می کرد. ناگهان، هیچ مقداری از کانسیلرها و ابزارهای حرفه ای آرایشی، کرم های دور چشم،یا ماسک‌های تقویت کننده،نتوانست آن نقاط  گود و تیره را برطرف کند ، حتی نوشیدن روزانه هشت لیوان آب و رعایت رژیم غذایی متناسب نیز تاثیری در از بین بردن این مشکل برای من نداشت ، تا اینکه این نکته به ذهنم رسید که با بررسی روش هایی تزریق ژل زیر چشم و مشاهده   عکس های تزریق ژل زیر چشم قبل و بعد، بهترین تصمیم را برای افزایش سطح زیبایی و جان بخشیدن دوباره به صورت خودم، داشته باشم .

  پس با بررسی و مشورت با متخصصان این حوزه  و بررسی تاثیر تزریق ژل قبل و بعد دور چشم، اطلاعات مفید و موثری را به دست آوردم.  

 بنابراین با توجه با اطلاعاتی که به دست آوردم به این نتیجه رسیدم که باید با دکتر متخصص برای بهبود زیبایی خود،مشورت داشته باشم‌‌ ،بعد از پرس و جوی فراوان و تحقیقات در این زمینه، با کلینیک مروارید واقع در شهر قدس آشنا شدم و  اطلاعات خوبی در این‌باره کسب کردم.

شما هم می توانید با مشاوره با متخصصان کلینیک مروارید، اولین قدم را با اطمینان تر از همیشه بردارید.

 

 کلینیک مروارید واقع در شهر قدس، در بردارنده متخصصانی کاملا مجرب با بهره مندی از به روز ترین اطلاعات و امکانات مورد نیاز، تایید شده توسط سازمان FDAآمریکا، در صدد آگاهی بخشی هرچه بیشتر در این حوزه وبه دست آوردن لبخند رضایت شما که همچون هدیه ای ارزشمند و گران بها در آلبوم یادگاری های این کلینیک خواهد ماند .

 

 

 

  از کجا بدانیم که تزریق ژل زیر چشم برای صورت ما بهترین گزینه است؟!

 در ابتدا شما باید علت تیرگی و گودی زیر چشم خود را بیابید، ممکن است رنگدانه هایی در آنجا داشته باشید  که گاهی‌اوقات در نتیجه التهاب یا در اثر مالش شدید، به وجود می آید.  به طور طبیعی، ما در زیر چشم و گونه چربی‌هایی داریم که به طور معمول این محل صاف و به هم پیوسته است،  اما در برخی افراد به دلیل ژنتیک چربی در این محل کمتر از حد معمول است وحتی در سنین پایین‌تر  نیز در زیر چشم خود، گودی هایی را دارند.  به طور معمول در افراد عادی،  این چربی گونه با افزایش سن کاهش می یابد و این محل اتصال بازتر می شود که  یاعث گودی زیر چشم خواهد شد. امروزه مراکز زیبایی زیادی در سراسر کشور احداث شده و امکانات زیبایی  زیادی را هم برای مراجعه کنندگان خود در نظر گرفته اند. کلینیک مروارید درجهت ارائه خدمات برتر، مشاورانی مجرب را برای پاسخ‌گویی به سوالات شما در نظرگرفته زیرا ممکن است سوالات زیادی ذهن شما و یا اطرافیان خود را به مشغول کرده باشد که در این مقاله به پاسخی جامع و گویا به تمامی این سوالات خواهیم رسید .

 

چرا تزریق ژل زیر چشم در این دوره رواج یافته است؟!

در این دوره و در این عصر،استفاده از ژل و تزریق ژل زیر چشم یکی از محبوبترین و تاثیر گذارترین روش ها برای زیبایی صورت به کار می رود که می توان از تاثیرات فوق العاده آن کاملا آگاه شد.

اگر به دنبال روشی مطمئن در عین حال با درصد تاثیر گذاری فوری و بالاتری نسبت به سایر روش ها هستید و علاقه دارید تا اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع داشته باشید، با ما همراه باشید تا دریچه ای دیگر به روی دنیای زیبایی های ظاهر و صورت خود داشته باشید.

 


تزریق ژل زیر چشم در اصل به چه چیزی گفته می شود؟

 فیلر به عنوان پرکننده یا پرکننده بافت نرم می شود - یک تزریق اسید هیالورونیک است که برای بهبود ظاهر نواحی گود می شود یا تغییر رنگ زیر چشم می شود. در صورتی که فیلر پوستی از نظر فنی توسط FDA برای استفاده در صورت تایید شده است، متخصصان پوست برای استفاده آن را برای مناطق مورد تایید مورد استفاده قرار می‌دهند.    البته به  لطف سطح منطقه زیر چشم، این روش جوانسازی نیازی به تزریق  آنچنانی وزیادی ندارد. گفتنی است، حتی با یک تا دو سرنگ کننده در هر جلسه می توان به نتیجه دلخواه در نواحی مورد نظر،رسید.

 

 

 

تزریق زیر چشم یا بوتاکس؟؟

کدام یک برای شما بهتر است ؟

 بعضی از افراد که با دنیای جوانسازی صورت آشنایی کاملی ندارند، پرکننده زیر چشم و بوتاکس را با هم مخلوط  می کنند اما در اصل، فیلر کاهش حجم را نشان می دهد.  بوتاکس به رفع خفگی، خطوط ریز و چین و چروک می‌پردازد. البته  در حالی که دی‌اکسید کربن تکه‌شده و رادیوفرکوئنسی با میکرونیدلینگ می‌تواند به بهبود بافت پوست در این ناحیه کمک کند، اما اگر  در ناحیه گوی ها و تیرگی وجود داشته باشد، با مشورت با متخصص ماهر در این زمینه برای پوست شما فیلر بهتر است.

 

بهترین مارک ژل زیر چشم چیست ؟                              

 

برای استفاده از ژل زیر چشم، مارک های فراوانی استفاده می شوند، مارک چینی ژل زیر چشم ، کره ای و اروپایی ، که با توجه به نوع کیفیت مدنظر هر متخصص و هر نوع کلینیکی ازمواد درجه یک یا متوسط  استفاده می شود، در کلینیک مروارید شهر قدس، با توجه به نوع کیفیت مورد نظرکلینیک، از مواد درجه یک و بهترین مارک ژل زیر چشم که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی آمریکا قرار گرفته شده است،استفاده

می‌شود که مطابق با استاندارهای روز دنیا ارائه خدمات زیبایی را برای هموطنان عزیزمهیا ساخته است.همچنین رضایت مشتری و ارائه بالاترین کیفیت خدمات درمحیط  دلنشین و رضایت‌بخش کلینیک مروارید،این کلینیک را جزو بهترین کلینیک تزریق ژل لب و فیلر و گونه درغرب تهران، به شمار آورده است.

 

ژل تزریق لب، خنده، گونه به چه صورت است؟

 به کسانی که می‌خواهند از تزریق ژلی قابل اطمینان و بدون عوارض بهره مند شوند، توصیه می‌کنیم از ژل‌های موقت هیالورونیک اسیدی استفاده کنند، که این ژل در محصولات آبرسان، مرطوب کننده و مراقبت پوستی استفاده‌ی زیادی دارد وآن ژل هیالورونیک اسید است. ماده‌ای قندی که یکی از اجزای تشکیل دهنده‌ی بافت پوست ماست که می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود، آب ذخیره کند.

 

 

 

کاربردهای تزریق ژل را بیشتر بشناسیم....

·         تزریق ژل خنده برای ترمیم خطوط صورت و بهبود علائم پیری استفاده می شود.

·        ژل لب یک پرکننده پوستی تزریقی با پایه اسید هیالورونیک است.

·       تزریق ژل  درمانی بر روی صورت، به ویژه گونه ها، لب ها و اطراف دهان تمرکز دارد.

  

  

برای ماندگاری ژل لب چه کنیم ؟

 برای ماندگاری بیشتر ژل لب، به افراد، توصیه می°شود حداقل تا 24 ساعت پس از درمان، از فعالیت های شدید، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آرایش کردن و مصرف الکل خودداری کنند.

اکثر افراد،فوراً یا پس از کاهش تورم، متوجه اثرات ژوودرم می شوند. نتایج معمولا بین شش ماه تا دو سال باقی می ماند. البته ناگفته نماند که این اثرات، بستگی به این دارد که از کدام محصول استفاده شده باشد.

 

کلینیک مروارید، واقع در شهر قدس تهران، به دلیل برخورداری از استاندارهای سازمان جهانی و رعایت تمامی اصول مشتری مداری، تبدیل به یکی از  بهترین مراکز تزریق ژل لب درغرب تهران شده است، البته ناگفته نماند که برای پی بردن به این مسئله که چه روندی در زیبایی شما می‌تواند تاثیرگذارباشد، مشورت با یک متخصص در این زمینه و بررسی تمام جوانب این موضوع از نظرمتخصص،امری کاملا ضروری است؛

پس کافیست اولین قدم رابا اطمینان بردارید تا در طی این مسیر برای رسیدن به هدف مورد نظر خود،هر لحظه، بیشتر از پیش،   با درصد بالاتری از لذت و رضایت قلبی نسبت به تزریق ژل، قدم بردارید...

 

 

 

کلینیک مروارید، پر فروغ‌تر از همیشه در کنار شماست....